REDESIGN AF HJEMMESIDE WORKSHOP

Hvad skal du gøre for at komme bedst muligt i gang med processen? Bestil en workshop hos os.

Når vi har møder med nye kunder, er der som regel fokus på spørgsmålet om hvornår det nye website kan komme i luften - og selvfølgelig om hvor meget det kommer til at koste. Der er dog flere relevante ting du bør kigge på inden I går ind i en proces af redesign, af jeres hjemmeside. Der er nemlig mange ”gemte” muligheder i selve processen, som vil gavne løsningen på længere sigt. Der er mulighed for at afholde en workshop hvor vi kommer med input og vi facilliterer startprocessen.

Saml en mindre gruppe af nøglepersoner i jeres virksomhed, så kommer vi forbi (I er også velkommen til at komme her hos os) til en udviklende seance, hvor vi kommer godt i gang med et redesign af jeres hjemmeside.

I denne workshop vil vi kigge på følgende ting:

  • Gennemgang af jeres eksisterende hjemmeside (vi laver en rapport inden)
  • Gennemgang af de primære konkurrenters hjemmesider 
  • Ønsker og mål til nyt website – samlet i en ”backlog”
  • User stories (for relevante buyer personas)

Output kan bruges direkte til brief af webdesign og som krav til den tekniske platform som hjemmesiden skal bygges på.

Denne workshop forudsætter at I har defineret jeres buyer personas. Se her hvordan du udvikler dem eller lad os hjælpe jer ved at bestille en buyer persona workshop.

Workshop info:

3 timers workshop - vil blive afholdt på jeres adresse, hos os eller over nettet. 

Udfyld formularen og lad os snakke videre over telefonen om denne workshop er den rigtige for jer – her kan du også stille yderligere spørgsmål.